bollysena norml dgm olması gereken sekıldır ama bır anne eger yapamıcagını dusunuyrsa yada korkuyrsa bunu zorla yaptramaZ kımse 43hafta nrm dgrcam deyıpte sezeryana alınan bırı olarak syluyrm bnu bazen olmuyorsa zorlamaya gerek yok evet eskıden herkes norml dgruyrms ama kac anne ölüyormuş kac beebk sakat oluyormus yada ölüyormus annesi ebe olan bırı olarak soyluyrm ben bnlrı son radddeye kadar dırettım olmadı 4500gram 37.5cm kafa capınca bır bebegı dgrmak kolay degıldı sezeryan oldm smdı tekrr hamıleyım ıyıkı sezeryan olmusum dgm yaptgınjzda sızde anlıcaksınız anne olmak bambaska bırsey sımdı yargıladgınız hıcbırsey hıcbır korku umrunzda olmıcak sag saglım kavustum ya yeter dıceksınız umarım dılesıdıgınız gb dogum yaprsınız ama yapamazsanızda sezeryan bır dgm seklı olmasydı dktrlar onermezdı 👍🏻 ıyı dogumlar gazsız bol sütlü günleriniz olsun 🙄