yagmur_225 Kızlar 18+3 haftalık hamileyim. 3 gündür sırt üstü uzanınca karnımda kalp gibi pıt pıt birşey atıyor. Gündüz Hareket halindeyken olmuyor. acaba bebeğin hareketleri olabilir mi ? Deneyimli anneler yazarsa çok sevinirim. Teşekkürler ♥️☺️
Sedamete yagmur_225 evet canım o bebeğin yani bende daha yeniyim 20+4üm ama 18 de başladı ve ben dokunuyorum o da tepki veriyor sende dene çok keyifli 🤗
Busbusu yagmur_225 öyle oluyo canım pıt pıt bn 23 haftalığım bn maşallah 13 14 de hissetmeye başlamıştım seninde hissetmen lazm lazm artık bebektir o🧿🤗
Erva1234 yagmur_225 çok normal hissetmeniz hareket etmeye. Başladığı zamanlar bnmkide gündüz pek hareket etmiyo akşam özellikle hareketlerini çok hissediyrm
2022Mom2022 yagmur_225 ya sen mutlaka bebişi hissediyorsun bence haftan onu gösteriyorda bana ne demeli 14.haftaya adım attım iki üç önce sol kasığımda kelebek kanat çırparya pıt pıt öyle bişey hissettim gün içinde iki kez oldu acaba bendemi hissettim diyorum zayıf ve çok hareketli bebeklerde 12.den sonra nadirde olsa hissedilebilir demişler
Ozgeomur yagmur_225 15+3 bende haftada bir hissetmeye başladım öyle bsiey çok hafif minicik atışlar bence bebektir emin değilim ama
tombul0bebek yagmur_225 bende eşimle aylarca onu hissetmemek kalbi atmıyor sanıp hastaneye koşuyorduk 😄
HSena38 yagmur_225 evet canım bende ilk öyle hissediyordum dinlenince hareket ediyor genelde 😊 Ben balık yüzüyor gibi hissetmiştim 🤣🙊