Merhaba arkadaşlar bugün dünden başlayan bel ağrısı için devlet hastanesi ne gittim ve bebeğin eşinde kanamavar dediler takip ettiler sonra başka hastaneye gönderdiler orası da erken doğum yapabilirsin falan dedi iyice moralim bozuldu
Aranızda böyle bir durum yaşayan var mı