Frkn15mhmmd10 32+4 haftaligim 3 gündür karnım çok sert nefes almakta zorlanıyorum bebek hareketleri var hissediyorum. Çok direniyo nefes almakta bile güçlük çekiyorum. Yaşayan annelerim varmı 3. Gebeliğm ama daha öncekilerde böyle bişey yaşamamıştım sanırım.
Biranne- Frkn15mhmmd10 Biz 29 haftalığız bir haftadır bendede vardı sertleşme perşembe kontrole gittim anlattım nst istedi çok şükür bişey çıkmadı ihmal etmeyin bence bi doktorunuzla görüşün
Tubakskn11 Frkn15mhmmd10 kasılma o canım sertlesme dedıgın 28. Haftdan berı yasıyodum magnezyum yazar doktorun buyuk ıhtımal erken dogum rıskıne karsı
Annesininportakali53 Frkn15mhmmd10 bazıları kasılma diyor ama endişelenmeyin bebegin pozisyonundan kaynaklida olabilir ben 30 haftaligim bir 27 de birde 30 da yaşadım sertleşme ikisinde de kontrolde bebegin pozisyonundan kaynakli olduğu görüldü doktorum da uyardı bebegin kafası yukarıda ayakları aşağıda o yüzden göğsüne baskı yapar nefes alamayabilir sık idrara çıkabilirsin sertlesme o yuzden oluyor oturur pozisyonda dik dedi ve gercekten de oyle benim de hareketlerinde sıkıntım yok çok şükür ne zaman bebişim döndü o zaman rahatlama geldi magnezyumda iyi geliyor
Frkn15mhmmd10 Biranne- normalde de oluyodu geciyodu aralıklı olarak zaten ama 3 gündür hiç rahatlayamadm kontrolümede 10 gün var daha napicami bilemedm
gkbyza Tubakskn11 ben 12.haftadan beri magnezyum içiyorum 35.haftayddayım kasılma her gün oluyor hiç nst ye bile sokmadı ya haftaya giricem ilk defa
Tubakskn11 gkbyza nstye neden sokmadı kı kasılma olması bıle rutın nst takıbı 32 de baslar aslında tabı benımde 28. Haftadan berı olsada nst ıyı sukur 32 den berı
gkbyza Tubakskn11 ya ben de anlamadım 32+3 te rapor almak için gittim halbuki hiç bakmadı ne nst ne açıklık bakmadı yani 36 da gel dedi
Tubakskn11 gkbyza o haftada acıklık zaten bakılmaz anca nstde sancı cıkarsa bakılıyor tabı daha erken bakanlarda var ama cok garıp rutınde coktan baslaman lazım bıde 32 den sonra normal muayene bıle 2 haftda bıre dusuyor 1ay sonraya baya zaman var bence baska doktorada gıt