Simgenurg bende bir haftadır var sulu akıntı , bugün muayenemiz vardı 36+4 , doktor alttan bakmam lazım su da olabilir dedi , değilmiş . İlk doğumum suyum gelerek başladı benim, kesinlikle idrar gibi tutabileceğin bişey değil bardak boşalır gibi birden geliyor ama sızıntı şeklinde de gelen oluyormuş yani mutlaka doktora başvur