Aloneanqel Zehrakyz onuratasarlat da yaptırdım oğluma çok da güzeller 💕😍 kızıma da pleksiaadanaa sayfasında yaptırmıştım o da çok güzeldi. Markası elit ti
Skdinc Zehrakyz çikolata atölyesi resmi siteleri, instagram adresleride bebekçikolatası siparişi verdim bugün yarın gelir :))
Mavisperi Zehrakyz moli çikolata diye bir sayfadan aldım 3 hafta falan oldu oda sıcaklığında 6 ay durabilir demişlerdi hiç bisey olmadı geldiği gibi duruyo
Deletedmom_85 cikolatdeposuu diye bir sayfa var. Geçenler de bi annemiz paylaşmıştı memnun kalmıştı fikir olsun size de 💜
Zehrakyz Mavisperi o sayfayla ilgili çok şikayet okudum geç geliyormuş kargolar aynı zamanda çikolatalar çok köti geliyormuş drajeleri ezik halde falan sizinki nasıl?
Mavisperi Zehrakyz yoo hiç alakası yok tam tersi Perşembe sipariş verdim pazartesi elimdeydi çikolatalar da gayet güzel bende arkadaşımda görüp yaptırdım zaten
Liliumom Zehrakyz bidoluetiket sayfasına yaptırıyorum, henüz gelmedi ama sayfa çok hoşuma gitti çok güzel gözüküyor bütün çikolatacılardan çok farklı kutusu, tasarımları.