Clsc orda Emel Peri Canbolat var daha önce primer deydi bn orda doğum yaptım kızıma su anda kapandı ve o dr ncr deymis çok kızımda çok memnun kalmıştık ama şu anda ncr hastanesiyle ilgili olumsuz bir kaç yorum duydum benim en çok huzursuz olduğum şey hemşirelerin ters sinirli davranmalari asık süratli olmaları bu huzursuz ediyor beni nde böyle oldugun u duydum bir temizlik yönünden pis filan diyorlar ilgilenmiyorlar gibi şeyler duyunca araştırmaya geçtim yoksa ilk tercihim yine bu dr du fakat bu duyumlardan sonra ürktüm biraz tereddutdeyim