Sdkslr11103 38+3 hafta artık ama ben beklemekten çok sıkıldım yoruldum hayatım değişsin ne olacak merak ediyorum gelsin bi an önce istiyorum 🥹
Tugce3441 Sdkslr11103 uykusuz geceler 😅 tek göz kapalı bez degıstırmeler 😅 bebegı sallarken senın uykun gelmesı 😀ah daha neler neler
Merviss41 Sdkslr11103 20 Eylülde doğum yaptım 38+2 de, zaten eninde sonunda doğum yapacağız diyip tadını çıkarmalıydım içimdeki kımıl kımıl hareketlerini özledim ama şimdi kokusu var burnumda çok tuhaf bir çelişki 😂😂
mhrmom Sdkslr11103 benim de 38+3′te aynen böyle düşünüp, 38+5′te gelen minnakım😂 Darısı başına 🌺🥰 Korkutmak istemem ama yorucu bir hayat seni bekliyoree😄 ama her şeye rağmen değer, kokusu yeter zaten🤱
Kevser4727 dün gece bende öyleydim 38+4 Allah yardımcımız olsun sağlıkla sıhhatle alalım kucağımıza 🙏
izobellaaa-_- 39 bende ama artık gına geldi yeminle sıkıldım birde bugün doktora gittim tık yok herşey normal sancı vs hiç birşey yok korkuyorum sezaryen olacağım diye azıcık bi sancım olsa heyecanlanıyorum hadi çoğal falan diye dua ediyorum 😂😂🤦🏻♀️