Duha01 melikessuuu banada dua edermisin inşallah rabbim gönlümüze göre versin bir kızım var bir oğluşum da olsa diye insan istemiyor değil
Nrsnaozdn Duha01 benim 11 haftalık iken kız dedi ama yanılıyorum da olabilir dedi bekleyeceğiz bakalım
Hayalmi Nrsnaozdn 11 haftalıkken 12 görünüyordu usg de kız gibi dedi bu hafta içi gideceğim bakalım tutacakmı sadece tahmin demişti doktorum 😊 2 oğlum var hayırlısı bakalım 😊😊