brltnyy Kızlar sizin de iç çamaşırınız sürekli nemli gibi oluyo mu havalar soğumasına rağmen ben hala terliyorum terliyorum
Ahuum brltnyy benım öleydi. Riskli gebelik yaşıyorum zaten . Suyum geliyormuş. Böle elimi sürdüm baktım saf su. Doktora gittim şimdi yatmaya devam antibiyotik kullanıyorum bende normal sanıyordum ama değilmiş güzel takip edin . 20 haftalığım
Nazli777 Bendede ayni durum var 😣aşırı duşunuyom ki belkj de suyum geliyo ama dokdor diyo hersey iyi bilmiyom neden nem oluyor bende suu oluyor
Deletedmom_12 Ahuum bendede bazen islaklik oluyo ya Doktoruma.sordum su degildir diyo Benide korkuttunuz simdi Detaylida bakmadi cunku ayak ustu sormustum
Ahuum Deletedmom_12 alltan muayne ile ıkınınca yada petler var rengi değişen korkma bol su iç . Bnm hep geliyor