Ffatma Fatma Hanım benim içimi kemirdi başka bir şirkette çalışan insan kaynakları yöneticisi bir arkadaşıma yazdım, süreç sizde nasıl diye. 37 de çalışmaz raporu getirmek zorunda gebe çalışanlar dedi. Aksi halde analık hakkı yanabilir dedi, siz ne olur ne olmaz alın isterseniz. Ben de yarın yine konuşacağım kendi şirketim ile