denizslr26 benim çikolata kisti vardı ameliyat oldum bekarken. Evlenip çocuk sahibi olana kadar kullandım 1 gün ara vermeden .9 yıl boyunca adetleri düzenliyor.kist kanser olusumunu engelliyor. Rahim rahim ağzı ve yumurtalık kanserinden koruyucu .size yumurtalıkları hormonları düzeltsin iyileştirdi diye vermiş .hiçbir yan etkisi yok . Herkeste aynı olmaz tabi ama . Temiz bir ilaç .