37+2günlük hamileyim. Bugun çok inceden adet sancısı başladı. Yemek hazırlarken falan biraz yoruldum galiba karnımın ağrısı arttı sağ alt tarafa sancı girip çıktı bi süre. Bebek biyere toplandı 10-15dakika öyle kaldı şuan düzeldi. Bebeğim başı yukarda ters duruyo cımartesi sezaryen planlıyoduk.
Doğum sanıcısı nasıl başlar tecrübeli annelerden yorum bekliyorum. Böyle bir günde hafif başlayan sancıyla olur mu yoksa bikaç günlük bi süreçmi? Daha önce hiç sancım olmadı nstde 10u geçmez