SemaArin KIZLAR 15 16 HAFTADA GÖBEK DELİĞİMDE BİŞEY HİSSETTİM BANYODA 19+5 TE KONTROLE GİDİNCE DOKTOR BAKTI GÖBEK FITIĞI DEDİ 21 HAFTALIK OLDUM İYİCE BÜYÜDÜ HAFTAYA AYRINTILI ULTRASON VAR O ZAMAN TEKRAR SORCAM AMA BİR ZARARİ OLUYORMU YOKSA GEBELİKTE NORMALMİ
Zuhalsebu SemaArin kabız olduysanız fazla ıkındıysanız oluyor gebelikte, bende de var, doktorum doğumdan sonra geçer dedi, geçmese de rahatsızlık veren bir şey değil annemde de var ordan biliyorum🙈