Merhabalar kızlar benim adetimden 2 gün geçmişti bir erken gebelik testi yaptım hafif silik bir çizgi çıktı ertesi gün hemen kan vermeye koştum 3 gün geçmesine rağmen Beta HCG değeri 65,13 çıktı tekrar 2 gün sonra gittiğimdeyse 171,70 çıktı fakat ultrasonda kese görünmüyo dediler ve içine bir şüphe düştü acaba sağlıksız ya da dış gebelik olabilir mi ? Yaşayan ya da bilen bilgi verebilir mi lütfen