Merhabalar gebeler ve gebe kalmak isteyenler 👼🏻
Biz bugün rutin kontrollerimizde bebeğimizin cinsiyetini öğrendik
10 haftalık bebeğim şuan🐣
Normalde ben doktorun bir kağıda yazmasını isteyecektim ve cinsiyet partisi yapacaktım ama hoca birden pat diye söyledi şoktayım hala☺️
Şimdi sizden de tahminleri bekliyorum
Hepinize sağlıklı günler 😘😘😘

