Biliyorum çoğu şey hurafeden ibaret ama insan da inanmadan edemiyor . Saçlarımı zaten boyatamıyorum bari gideyim kestireyim diyorum içimde bi korku . Çocuğun ömrü kısalır gibilerinden . Saçlarını kestiren anne adaylarımı var mı acaba ? Yada kesinlikle kestirme dermisiniz? Arada kaldım aynaya bakınca bakımlı olmak istiyor insan . Fikirleriniz neler kızlar ??? 😁😁😁😁