Iremshn Bravo valla normal doğuranlara maşallah hepinize saygım sonsuz suni sancı verildi 6 cmle sezaryene gittim dayanamadım bana sezaryen çok daha kolay ve acısız geldi bugun 11.12de geldi oğluşum ben şu an baya iyiyim
Drysmsn Iremshn yaptım ama sız bana sorun en son kafamı sedyeye vuruyordum şunu sancı ıle oldu kızım Kolay kısa zamanda doğum yapanlar da var tabı ımrenıyorum bende 24 saate doğdu kızım çok zordu ama sonu çok guzeldı