Kızlar merhaba dün sabah çok şiddetli kasık ağrısı ile adetim başladı fakat adetim kahverengi çamur şeklinde ve pıhtısız pembemsi kanama geliyor ve ara ara şeklinde hiç yoğun değil normalde ilk 2 gün çok fazla ped değişirim şiddetli ve pıhtılı gelir sizce de farklılık hissetmem normal değil mi 😞 var mı böyle olup hamile olduğunu öğrenen