Rabia04_09 Beta değerim yüksek olmasına rağmen 3. muayeneden sonra çok minik bir şekilde kese gözüktü bu durum biraz canımı sıktı bugün daha yeni 5 haftalık olduk. Beta değerim 2100dü 2 gün sonra 3481 oldu sizce artış az mı normal mı?
Tubatgn Rabia04_09 bazen betaya bakmıyor canım kese genel olarak 6.haftada gözüküyor karından ultrasonla 🌸
Tubi57 Rabia04_09 ilk gebeliğim geç döllenme olduğu için, 2. Gebeliğmde 7 haftalıkken gittim. Keseyi bebeğide gördük. Kalp atışınıda duyduk. Erken gitseydim çok strest olcaktım. İlk gebeliğimde geç döllenme nedeniyle kesem görünmemişti doktorumda korkutmustu
Rabia04_09 Tubatgn doktorum ısrarla bu beta değerine göre görmemiz gerekiyordu deyince panik oldum açıkçası
Rabia04_09 Tubi57 benim de ikinci gebeliğim ilk gebeliğimde doğumdan 2 hafta sonra bebeğimi kaybettiğim için şu an herşeyi biliyor da olsam hep bi panik halindeydim herkes daha erken diyor ama doktorum ısrarla artış istediğim gibi değil dedikçe motivasyonum düşüyor
Ezgiliiii Benimde idrar da pozitif çıktı . Bende yarın kan vericem . Çok heyecanlıyım. 2. Hamileliğim ama bunda ki duygularım çok Başka 🥰