İkili testim 1242 cıktı normalde 1250’den büyük olması gerekiyormuş öyle olunca genetik dna yaptırdık kan verdim Amerikaya gitti 3 hafta geçti aradılar kanımda bebeğin genlerini bulamamışlar yarın yeniden kan vericem🥹🥹🥹 böyle bir sey duydunuz mu hiç yaa. Ultrasonda her sey normal 16. Haftaya girdim