[silindi] Kızlar teyzelerimiz Defne, Mavi, Mira isimleri arasında kaldık. Sizce hangisi anlam ve tını olarak daha hoş?
Rumeysa-Umut [silindi] biZde inci defne mavi arasında kaldık ama Asya da hoşuma gidiyor bizimkinin ikinci ismi Su olacak kesin sizce hangisi daha çok yakışıyor