Kızlar hastane valizini hazırlıyorum. Ekimin sonuna geliyor doğumum. 10 lu çıkış koydum. Üç ttane de altlı üstlü eldiven ve bonesiyle takim koyacam ama onların içine sadece uzun kol çıt çıt atlet koyunca bebek üşümez mi. İçine başka ne giydirebilirim ki