Kızlar eşim grip olmuştu ateşi yükseliyordu sürekli ben de hem ona bakmak zorunda kaldım hem bebeğimle ilgilenmek durumundaydım. Eşimi ayrı odada yatırdım odasına girerken maske taktım bebeğe de yaklaştırmadım 2 gün. Ama dün bebeğim öyle çok ağladı öyle çok bağırdı ki ben sakinleştiremeyince çok kastım kendimi mecburen eşim kucağına alıp sakinleştirmeye çalıştı. Acaba gribi ona da geçmiş olabilir mi? Çünkü bebeğim nefes alırken boğazında balgam varmış gibi bi hırıltı duyuyorum. Bir de ya çok uyuyor ya da çok ağlıyor. Ateşini ölçüyorum yüzünden boynundan 36.7 falan çıkarken kıyafetlerinin altından 38i buluyor. Çok tedirgin oluyorum acaba grip mi oldu? Nasıl geçer neler yapabilirim?