Bir çok kez şahit olmuşsunuZdur postlarıma. 6 gün önce doğum yaptım 1 kilo 100 gram doğru miniğim şuan 800 lere düşmüş doktor normal ilk hafta dedi kalbinde açıklık vardı kapanmış ama bugünde enfeksiyon olduğunu arada kendi kendine nefes aldığını tekrar bağladıklarını söylediler miniğim 26 haftalık doğdu görmeye gittiğimde içim acıyo ben beceremedim ona sahip çıkmayı benim yüzümden o halde ve ben buna nasıl dayanıcam bilmiyorum çok zor çok.
Pramatüre anneleri enfeksiyon normal ses bekliyosuk dedi doktor atlattınızmı böyle şeyler süreç nasıldı 😔