Merhaba kızlar
Son regl tarihime göre 7. Haftamdayım. bir kaç gün lekelenmem oldu doktor muhtemelen düşük tehliken var deyip progestan yazıp gönderdi. Bugün ultrasondan bakıldı doktor kese var ama bebek görünmüyor dendi şimdiye kadar kalp atışını da duyman gerekiyor dedi. Çok endişeliyim acaba bir problem var mıdır