emir_01 Caglali umudunu kaybetme lutfen bende 9 aydir bekliyorum her ay husran rabbim hayirlisindan bizede evlat nasib edecek inaniyorum bende her seferinde uzuluyorum usaniyorum yikiliyorum ama yinede icimde bi umudum var
sacmalamakizim Caglali Canım hiç stres yapma inan bana kafaya takmazsan hiç düşünmezsen oluyor akışına bırak hayırlısı neyse o olsun hakkında insAllah en kısa sürede seninde kucağın dolar ☺️
emir_01 Caglali seni cok iyi anliyorum asilama deneyebilirsin cunki yaninda olmadigi icin ovulasyon takibi falan zor olur bence asilamayi dene insaalah hamilelik haberi verirsin ben gibilere umut olursun
Semanurs Caglali yumurtlama tarihin neydi canım kaç gün geçti üzerinden erken yapmışsın gbime geldi benim
Fey04 Benimde kan testim negatif çıktı ama hala regli olamadım nerdeyse ikinci regli tarihim geliyor ama hala adet olamadım bunu yaşayan var mı adetim böyle olmazdı mfk ürünü kullanıyorum