Kızlar merhaba 12 haftalık hamileyim geçenlerde ikili tarama için kan verirken bir bayan gördüm hamileydi ve şeker Yüklemesi yaptırmış kadın gözlerimin önünde bildiğiniz kustu ve bayıldı ilk başta kötü oluyorum dedi hemşireler geldi olabilir böyle şeyler dedi sonrasında kadın yere yığıldı gözleri falan kaydı sonrasında ne oldu bilmiyorm. İlk bebeğim de yaptırmamıştım ama bunda yapmayı düşünüyordum şu an korktum yani böyle mi oluyor şeker Yüklemesi sizce yaptırmalı mıyım?