Kubraplt06- Kızlar varmı insülin kullanan anne adayları ? Doktor bize yazdı 6 ml vurulacaz günlük 3 kere. Suyumuzda fazlaymış 32+1 hayırlıysa alsaydık yavrumuzu
Aselmeva_ Kubraplt06- Öğünlerde 2 unitemi ben kullanmıyorum vermedi bana zaten sona da geldik diyet yapıyorum