Valla canım şu an derdin çocuğun emip emmemesinden ziyade sarılık olmaması için aç kalmaması. Bu da mamayla mümkün. Her anne emzirmek ister ama maalesef bebekler bazen reddediyorlar ve çevredekiler de emzirmek zor geliyor mama kolayına geliyor diyorlar. Kulağını her şeye tıka ve çocuğun aç kalmaması için mutlaka ver, sarılık olunca daha kötü oluyor. Benim kızım sağdığım sütü dahi reddetmişti. Emsin diye daha doğduğu gün 17 saat aç kaldı yine emmedi. Emmeyen çocuk da emmiyor işte. Sağlıklı olsunlar da gerisi boş