hilal_gokce06 2prensesannesiiii inşallah düzene girer o zaman hepimiz isteriz sağlıkla kucağımıza almayı Allah kimsenin kucağını boş bırakmasın bn çok üzülmüsdm bekle düzelir öyle böyle daha çok üzüyor sonrası başta inandirmasalardi belki daha kolay olurdu
Burnumageliyoduslkmsn hilal_gokce06 merhaba ben ilk defa dün kan verdim beta HCG 114 çıktı normalmi sizce ayın 4 ünde evlendim daha 1 ay bile olmadı yani hamile kalmışsam’da cok geçmedi üstünden sizce normalmi Hilal hanım
hilal_gokce06 Burnumageliyoduslkmsn bu değer ilk değere göre gayet iyi 40 üstünde olunca doktorlar gebelik var kabul ediyor iki günde iki kat artarsa da sağlıklı gebelik olarak düşünüyorlar iki gün sonra tekrar test yap ve kontrol et hayırlı olsun bu arada