pinarrrr95 Tgcozr ben henüz nst ye girmedim ama iyidir inşallah cuma randevum var iki haftadır göremedim tospiği 🙈🙈 o penguenlik bence herkeste var 😂 oturduğum yerden zor kalkıyorum 🥲
Dorukkusumm _ozlmm bende aynısını kullanıyorm, bundan önce redostim vermişti 280 liraydı malesef, bu biraz daha uygun Allah tan
Nazendehanim Tgcozr elenatal 2 kullanıyordum yaz mevsiminde balık tuketmedigim için fiyatı da 125 lira falandı multivitamin ,şimdi balık sezonu olduğu için kullanmıyorum elenatal 1 e geçtim
lavanta35 Ben de regenesis max kullanıyorum ama iyi olup olmadığını nasıl anlıyorsunuz kızlar kan verirken bununla ilgili bi değer var mı merak ettiğim için soruyorum