Gayet sağlıklı beslenmeme rağmen hem açlık hem tokluk şekerim çıktı ve doktor direk riskli gebelik grubunda olduğumu söyledi diyet verildi şuan ona rağmen pek düştüğü söylenemez iki haftaya düştü kontrollerim doktorun yönlendirmesine göre insülin başlama durumum Var bebek sağlığı için çok önemli olduğunu düşünüyorum vebal almak istemez kimse sanırım