Goncaninannesi Hayırlı günler dilerim herkese şuan 35 week hamileyim ama fakat tekme hisetmiyorum cok korkuyorum köy de olduğum için hastane de uzak gidemiyoruz normal mi sizce de 😣
fatmanurkantar Goncaninannesi sağlık ocağı var ise bir kalp atışlarını dinletin her Bebek aşırı hareketli olmuyor ama hareketsizlik normal bir durum değil
Bahar46_46 Goncaninannesi bebeğin kendini kasması yerleşme hareketleri vs hiç hareket YOk mu tekme atmayabilir çünkü artık yeri oldukça daraldı
karamanaral Goncaninannesi Hemen panik yapma canım yeri daraldığı içindir belki. Tatlı bişiler ye, su iç ve soluna yat kendini dinle biraz😊
deletedmom351 Goncaninannesi Son haftalar az hareket etmesi normal bugün kalktığından beri hiç mi hissetmedin?
Bihilal Goncaninannesi genelde o haftalarda hareketleri çok azalıyo ufacıkta olsa hiçmi hissetmiyorsunuz eğer öyleyse bi doktorunuzu arayın yada sağlık ocağına gidin ama birazda olsa hateket ediyosa korkmayın
Gulsahh Goncaninannesi canim 35 week nedir yani 🤣🤣 neyse yeri daraldi onun tekme atamaz soluna yat tatli biseyler yiyip oynar annesi oynamazsa saglik ocagi vardir köyde mutlaka git kalp atisina baksinlar