Kızlar merhaba . 19+2 deyiz. Solda 4 sağda 1 adet böbrek taşım var hamilelikten önceden olan birşey . 1 haftadır şiddetli böbrek ağrım var 2 gün önce acilde serum falan takıldı . Şu an da parol ve piyeloseptyl kullanıyorum . Ancak 1 saat kesiyor ağrımı. Hamileyken taş düşüren ya da bu durumu yaşayan oldu mu ? Bebeğime birşey olacak korkusu beni daha da endişelendiriyor