18 haftalık hamileyim 2. Bebeğime 2. Kızım olacağını öğrendim çok mutlu oldum ama hemen arkasından bebeğimin kritorisi büyük olduğunu öğrendim biraz araştırdım moralim bozulmadı diyemeyeceğim sizinde başınıza böyle birşey geldimi veya çevrenizde olan varmı ??