Esrasn Arkadaşlar 40+3 haftalık hamileyim ayaktayken bi sızıntı hissettim tuvalete gittim baktim ıslaklık var ama cok aşıri degil cis sızıntısı gibi acaba suyum gelmis olabilirmi yoksa cok mu siddetli olmasi lazim
Tuba704 Esrasn suyu hissetmemeniz imkansız yeni doğum yaptım bildiğiniz 1 kovaya yakın sıcak su geliyor🙈 Ama haftanızda dolmuş başlamış ya da sızıntı olabilir bir görünün derim😉
CansuDemir Esrasn Arkadaşımın suyu tarif ettiğin gibi geliyordu.Şar şar akan bir su değilde, az az.O yüzden bence doktorunuza görünün.Haftanızda dolmuş,sağlıklar alırsınız inşallah kucağınıza.
Ysn Tuba704 merhaba dün akşam Bende lavabofan sonra odaya geçerken az bisey geldi ama sıcak filan değildi acaba su böyle olur mu
Tuba704 Ysn hayır o sızıntı ya da akıntıdır su bildiğiniz 2-3 lt sıcak sıcak boşalıyor anlamamak imkansız yani rahat olun doğum haftanız yakınsa test yapıyorlar su sızıntısı mı diye anlarsınız👍