Selam kızlar bugün kontrolüm vardı hastaneye gittim şuan 31+4 gunluguz ama ultrason da 32+4 çıktı 1 hafta ilerden gidiyor bi sıkıntı olur mu ? Bide şimdi ben ultrason a göre mi doğum yapacağım yoksa hala kendi hafta mı 31 olarak mı bilmeliyim 🤔🤔 buarada bebek 2 kilo olmuş normal mi ?