Ay benn çok fena bişeydi sabah 5 ten başlayan sancım öğlen 13.00 e kadar devam edip 1 cm ile seyredince mecbur suni verdiler çünki ben ay bişeyler oluyor diyip direk hastaneye gittim ve doğum başalmış diyip 1 cmile yatışımı yaptılar ama 3 saatte 1 cm açıklıktan 10 cm e çıkartıp pıt diye doğurttu suni orası ayrı