Merhabalar,
Haftaya çarşamba sezeryan günü aldım. Pazartesi günü içinde doktor gel anestezi onayını alalım dedi. Sizce pazartesi aç mı gideyim? Kan tahlili felan isterler mi? Yada ne istiyorlar ne yapıyorlar? Tecrübeli annelerim yardımcı olursa çok sevinirim.