Anonimmm95 14 haftalık olduk, önceden de kasık ağrısı oluyodu ama kısa süreli oluş geçiyordu. Şu ansa 2 gündür var ve oturduğum zaman hariç hep sızı şeklinde ağrım oluyor. Normal mi sizce? Kanamam ya da lekelenmem yok.