Zarefet canım burda memuruz tüm arkadaşlarım Dicle Memorial Ali Emre Tahaoğlunu önerdi. Aylardır gidiyoruz çok çok memnunum doktorumdan. Kendisi aşırı rahatlatıyor korku yaymayan bi doktor ve gerçekten hastalarını ve süreçlerini önemseyen birisi. Gereksiz işlem yaptırmaz gereksiz ilaç kullanımı önermez doğal dogum yanlısıdır arkadasım bir hafta önce normal dogum yaptı çok çok memnun kaldı istersen doktor yorumlarına bir bak instagramda sayfası da var aklına yatarsa bi görün derim 🙏🏻