Selamlar 37+2 haftalığız bugün kontrolümüz vardı kızım 3200 gram çok şükür her şey yolunda fakat ben son zamanları çok stresli geçirdiğim için tarihi biraz öne çekebilir miyiz dedim, doktorum da cuma günü alalım dedi 37+6 oluyor. Sıkıntı olur mu acaba tam 38+ larda olmadığı için?