1Gunes Kızlar 17+3 hamileyim 1 haftadır bel ağrısı cekiyorum benim gibi olan var mı nasıl geçer acaba 😔😢
deniizz7 1Gunes bende 17+5 haftalığım ve 13. haftadan beri bel ağrısı çekiyorum şimdiye kadar. doktoruma sorduğumuzda normal, 6. aya kadar devam eder dedi. çok ağrı olursa parol içersin dedi de tercih etmiyorum içmeyi.
Bilgee_yel 1Gunes bende 25 haftalık hamileyim üç haftadır sürekli geceleri sırt ağrısı yaşıyorum karın büyüdükçe sırtımızda ki yük artıyor o yüzden ağrı oluşuyor Allah son zamanlarda bize yardım etsin inşallah 🥰
Ozgeomur 1Gunes 15+3 temizlik yaptığım gün kalkamıyorum kalksam yürüyemiyorum donuyorum resmen eşimin yardımıyla yürüyorum bı çare bulamadım daha çok kötü bir ağrı ama
1Gunes deniizz7 teşekkür ederim bugün bu postu 3.kez paylaştım 😔 ilk dönüş yapan sizsiniz❤sağlıkla kucağınıza alın bebeğinizi ınsallah🙏❤
deniizz7 1Gunes çok teşekkür ederim, size de geçmiş olsun umarım bir an önce atlatırız bu ağrıları da bebeklerimizi sağlıkla kucağımıza almak nasip olur. 🙏💞
Babyeses Hafta itibariyle hamile pilatesine gidiyordum. O dönemde şiddetli bel ağrım oluyordu. Hocaya söylediğimde basur yastığı almamı tavsiye etti. O gün bugün(36.hafta) bel ağrı tamamen geçti. Şimdi şimdi 2 haftadır ağırlaştığım için yine ağırmaya başladı artık bunu da çekmek durumundayız 😇
deniizz7 1Gunes basur yastığını bende ilk defa duyuyorum ama ben hamile yastığı aldım uyurken kullanmak için. sanırım henüz alışamadığım için rahat uyuyamadığım gibi bi etkisini de göremedim.
1Gunes Ozgeomur temizliğe gerek yok benim ağrı için yat kalk ağrıyor o kadar kötü ki belimin sağ tarafı kırılmış gibi
Att_mine 32 haftalığım yeni başladı bel ağrısı 30. Haftaya kadar hiç sıkıntım yoktu geçmiş olsun sizede
1Gunes Att_mine teşekkür ederim sağlıkla kucağınıza alın inşallah ❤ bizim ki daha en baştan ağrılar ile başladı umarım ilerleyen surec rahat ederiz
Rumeysa6115 1Gunes canım bende 17+3 üm. Bendede çok bel agrısı oluyo normal dıyolar ama kime sorsam dinlen bol bol
1Gunes Rumeysa6115 kuzum hiçbişey yapmıyorum evde inan sürekli yatıyorum yaptığım bir akşam yemeği bulaşıgi bile eşim hallediyor sağolsun ama inan egilsem kalkamıyorum kalksam eğilemiyorum kırık gibi
Ozgeomur 1Gunes o derece değil özellikle kendimi yordugum gün ya da sırt üstü uzandığımda kalkamıyorum tutuluyorum resmen
Rumeysa6115 1Gunes valla al benden de o kadar ilk gebeliğin mi senınde o mu zorluyo acaba. Cinsiyetiniz belli mi 🥰