Ayse_3434
Başından beri doktorumla ilerledim ve yaptırmamı söyledi . Genelde şekeri olanlarda bebek iri oluyor haftasına göre , su fazlalığı oluyor . Bunlarım hiçbiri bende yoktu .
Birşey çıkmaz diye düşünüyordum ama şekerim maalesef 180 çıktı Yüksek olduğu içinde şimdi diyetle devam ediyorum . Hamilelikte bazı değerler inebilirde çıkabilirde mesela tiroitte yükselmiş ilaç kullanıyorum
Kesinlikle yaptırın yada yaptırmayın diyemem ama yapılması gerektiğini düşünenlerdenim
Kendinizi bilmeniz ve ona göre dikkatli ilerlemeniz için