denizasigi ben aventin biberonunu aldım ama sen illa biberon kullanmam dersen söyliyim kaşık biberonlar çok gereksiz ve kullanışsız, bir yenidoğancı olarak söylüyorum bunu. bildiğimiz çay kaşığı varya onun yerine onu kullan hem metal temizliği de daha kolay ve daha sağlıklı