ArzuGl bende saat 11-12gibi ordaydım, çokk yoğundu zaten bir iki parça birşey alınacak olsa okadar sıra asla beklemeyr değmez indirim desen çoğu şey dışarıyla aynı fiyattı. Sırf onun için gitmiş olsaydım üzülürdüm. Allahtan biryere giderken uğradım. Kıyafet bölümüne hiç uğramadım, ihtiyacım olmadığı için fiyatları hakkında bilgim yok. Çıkan insanlardan ortalama fiyatlar belli oluyor zaten, herkes eli boş çıkıyo.