mrkr Kızlar sorum size garip gelebilir belki . Hastanede doğum sancısı çekerken, hani eş destek oluyo egzersiz yapıyorsun vs. , pijama mı giyiyoruz yoksa hastane yeşil elbiselerden mi veriyo , ona göre hastaneye giderken elbise ya da başka bi şey giyicem
mrkr Doğum sonrası zaten pijama giyiliyor bunu biliyorum da, o sancıyı çekerken ne olacak ne olmalı üzerimizde onu merak ediyorum