Nazar-aydn28 _aysenur8mikail_ benimki de tam ağızda değil kapatmıyor ama risk var dedi doktordan doktora değişiyor özele gittik normal doğum yapabilirsin dedi bana hiç kanamam olmadı
_aysenur8mikail_ Nazar-aydn28 bende özele gittim bana da aynısını dedi %80 çıkabilir yukarıya dedi çıkmazsa rahim ağzını kapatırsa da mecburi sezeryan zaten
Qnl _aysenur8mikail_ ha demek herkes de olmuyor çok şükür aman olmasın canm Allah düşmanıma bile yaşatmasın
Sersel_15 Benimde rahim ağzına yakın dedi doktorum ileride çıkar yukarı dedi ilişki önermedi eğer yukarı çıkmazsa doğumun İzmir’de olcak ve sürekli yatman gerekiyor dedi inşallah düzeliriz
_aysenur8mikail_ Sersel_15 bana da ilişki önermedi evet yukarıya çıkabilir yüksek ihtimal dedi ama yatıcaksn vs demedi hiç 🤷🏻♀️