Aleynaerayy22 Kızlar sizin bebişleriniz yüzünü gösteriyor mu muayeneye gittiğiniz zaman benimki inat edip her seferinde göstermiyor çok istiyorum net göstermesini ama hiç göremiyoruz doğru düzgün ☹️
yigitinannesiiiii Aleynaerayy22 bendede var seninkinin aynısından 😂😂doğunca görcez bu gidişle bişey kalmadı doğuma 😃
KayraVeAnnesi_06 Aleynaerayy22 Bende 26.haftalık oldum sizin gibi hiç yüzünü göstermiyor süreklide arkası dönük cinsiyeti bile herkesten sonra öğrendim , Çikolata da yiyorum giderken yine etki etmiyor 🤷🏻♀️
Merve201119 Aleynaerayy22 benim bebeğimin plasentasi karın ön duvarda 31 haftalik olucam iki gun sonra daha hiç nasip olmadı görmek doğuma inşallah🙏🥰
Aleynaerayy22 yigitinannesiiiii Gerçekten öyle ya doktoruma da dedim galiba bu gidişle doğumda görcez yüzünü diye başkalarınınkine bakıyorum masallah her yeri belli 😂😅
Aleynaerayy22 KayraVeAnnesi_06 benimde 24 haftalık bugün gittik göreyim diye ama beyefendi sırtını dönmüş bende çikolata yedim hiç bana misin demiyor 😂
yigitinannesiiiii Aleynaerayy22 detaylıda gösetermedimi benimki enson 24 te gösterdi detaylıda gösteriş o gösteriş 37 haftalık olduk daha yok inşAllah sizinki gösterir çünkü her gitmede yüzünü görcem hevesiyle gidiyorum kursağımda kalıyor 🥲
KayraVeAnnesi_06 Aleynaerayy22 Aynen benim de öyle arkası dönük olmadığında da eli sürekli yüzünde ama yapacak birşey yok Sağlıklı olsunlarda artık doğduğunda göreceğiz 🥰🥹🐣
Aleynaerayy22 fatmaa37demi5 Hadi yaa o haftalarda da göstersin artık azıcık ucundan 😂 neyse artık bişey kalmamış doğunca bol bol öpersin annesi
Aleynaerayy22 yigitinannesiiiii Detaylı da da göstermedi elleri hep yüzündendi birde tek eli olsa neyse dicem ama bakmayın der gibi iki eliyle kapatmıştı 😅
Srdm Aleynaerayy22 32 haftalığım benimkide inat etti göstermiyor bi burnunu yandan gördük o kadsr hep yüzünü terse dönüyor yada eliyle kapatıyor, hastaneye giderken kıpır kıpır doktora girince tık yok doğunca görcez galiba😂
Aleynaerayy22 Srdm valla benimkide öyle neden böyle yapıyor bu bebişler anlamadım doğunca görücez hepimiz 🤣